Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
140

Over mij

Mijn vrienden typeren mij als een sportieve en energieke vrouw die weet wat ze wil.  Ik ben betrouwbaar, bevlogen, sociaal en reislustig! Ik werk graag met mensen, individueel maar vooral in groepen. Hier ligt mijn kracht. Ik ben altijd in staat een goede sfeer te creeeren en weet iedereen erbij te betrekken. Ik voel de dingen goed aan en weet ze bespreekbaar te maken binnen de groep. Ook kan ik goed plannen en organiseren en houd ik het hoofd koel in geval van stressvolle situaties. Ik weet dan goed te handelen en ben in staat goed (vooruit) te denken.

Over mijn reis

Op 21 juli 2017 vertrek in naar Albanie en Macedonie. Dit doe ik in de functie van reisleidster voor Djoser! Ik heb er heel veel zin in! Het is mijn eerste reis die ik maak voor Djoser. Inmiddels heb ik al best veel mensen gesproken die op vakantie zijn geweest in Albanie en Macedonie. Ondankds dat het voor veel mensen een onbekende bestemming is. Binnenkort ga ik thee drinken bij mijn nieuwe Albanese buurvrouw om de reis samen door te spreken en nog meer tips te mogen ontvangen.

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

Albanië, Armenië, België, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Italië, Kenia, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Nederland, Portugal, Spanje, Sri Lanka, Tanzania, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.